Oooppps

Har skrivit färdigt arbetet i religion, som jag ska redovisa i morgon. I min grupp har vi Naturfolk och jag inriktar mig på Eskimåer.

Snart är denna vecka slut och jag längtar till helgen, mys med familjen, kanske ska hyra dem nya falk filmerna.
hoppas det är fint väder så det blir mysiga dagar med barnen ute i höst vädret.
Apropå höst... fick en choch när jag kom hem ifrån skolan, det var fullt med löv på backen, gruset var täckt och så var det inte när jag lämna hemmet i morse.




Det är faktiskt rätt fint med hösten, så länge det inte regnar och är grått. Men BURRR va kallt det var i morse, kl 8 var den 5-.
Det gjorde att man tänkte på turkan..


Just de ja, har aldrig tidigare provat Sushi, första gången var i Turkan. Men jag kan säga att jag förmodligen inte kommer äta det igen. för det första så hade jag doppat biten i wasabi, så wasabin var det första som kom på tungan, var tvungen att spotta ut biten lite fint i servetten som var prydligt vikt bredvid mig.
Men efter en stund kom kyparn och sa att det bordet var reseverat, fick med min tallrik och servetten blev kvar. Ooopps.


Så ett tips... kolla alltid i servetten ute när ni äter;)

Kommentarer
Postat av: mamma

vad ammas lilla älskling var fin på cycklen det här med sussi var synd det som är så gottmen som jag säger smaken är som baken puss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-14 @ 22:40:38
URL: http://annalinneadavidsdotter.blogg.se/
Postat av: Pedersen

Det kan inte ha varit "riktig" sushi :p För det är jättegott! Och man ska doppa den i soya, det där du åt såg konstigt ut. Vi får åka till Skövde och äta buffé någon lördag, så kan du testa igen : )



Men smaken är ju som baken, olika. Men för mig är det oförstårligt att inte tycka om det : )



Miss you!!

2009-10-15 @ 13:40:18
URL: http://metrobloggen.se/pedersen

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0