packa

Har precis kommit hem, vart hos mamma sen åkte vi till svärföräldrarna fick lite mat och låna två reseväsker.
Innan dess var jag tvungen att åka igen till apoteket, Johan var tvungen att ha berocka (ett måste).
Träffa min vän utanför och fick en glad nyhet! Ååå va jag gläds åt henne.

Istället för kläder tar jag med mig Douglas - NOT

Har fixat iorning naglarna, kollar med ena ögat på idol och packar samtidigt och försöker få Douglas att sova tur att vi tjejer kan göra mer än 2 saker samtidigt


Lite surt att flyget går så sent imorgon, 20.30. känns som man blir snuvad på en dag, men men man ska va glad för det man får:)

Skriver i morgon igen, ha en bra kväll


Kommentarer
Postat av: annalinnea

ha en jätte härlig resa. kram /tina

2009-10-02 @ 22:10:13
URL: http://annalinneadavidsdotter.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0