djäkne

Första gången Douglas såg mig med denna Batman mask var han rädd, men inte nu. Nu vill han att jag ska ha på mig den jämt och så skrattar han




Kevin är hos sin pappa, så lite tomt är det allt. men lilleman leker bra än och Hörs.

Full fart med lastbilen


och den "store" leker med sitt, PS


Johan är hos sin kusin och kollar på Hockey, Leksand såklart;)

Jag ska slappa i soffan och kolla på precis det Jag vill, så det så!

Imorgon ska jag på praktik besök på min gamla skola Djäkne, det ska bli spännande. Och det ska bli riktigt intressant att praktisera där 5 veckor, har aldrig jobbat med tonåringar tidigare. En ny utmaning.
Ska även vara på ungdomsgården (Tellus) nästa vecka.

Djäkne är faktiskt en gammal och vacker byggnad, men det såg man inte på högstadie-tiden.


Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0