Gåjs i ögat

Godmorgon!
Nu är jag stolt över Douglas, han sov till 7,30. På 15 månader kan jag räkna på en hand att han har sovit längre än till klockan 7. Hans normala uppgång var oftast mellan 5-5,30. Kan man börja hoppas på att han går upp vid normal tid nu?
Igår när jag och Douglas var på Willys så fråga en som jobba där, som även har sin son på samma dagis men inte samma avdelning. Om Douglas har haft ögoninflammation, Nej det har han inte, men tydligen så gick det på dagis.
När Douglas gick upp nu, så var ögonen igen klistrade. Jaha då har han det då!
Men hellre det än maginfluensa, det är det värsta jag vet. Som en gång när Johan hade det och Kevin var hos sin pappa, så flydde jag till mamma och stannade där tills Johan inte smittade mer, så rädd är jag. Hahaha!

Nu har Douglas ätit Frukost

Gammalt kort, batterierna är slut i kameran

Kommentarer
Postat av: Thina

Tack :)



Vilket superfint namn din pojke Douglas har! :)

2009-10-31 @ 18:33:27
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0