Home sweet home

Igår kväll kom vi hem efter en helt underbar vecka. 31 grader i skuggan och strax under i havet.
Det har varit mycket strand, sol och öl:)

Första dan unnade jag mig en turkisk massage, jätte skönt. Men jag ångra mig att jag inte tog den slutet på veckan.
För ajajajaj, vad ont i ryggen jag fick utav dem hårda hotellsängarna.

Testade 2 gånger marknaden, hur kul som helst att pruta, tänk om man kunde göra så i sverige?

Men jag måste erkänna att vi tänkte och prata en hel del om barnen. Men visst var det skönt utan dem, koppla av till max:)


Njuter i strandbaren


Visst e vi snygga?
Bättre så!




Killen som gick var dag på stranden och skrek - Ice Krääm

Killen som kom till min solstol och sätte upp alla sorters parfym och sa - Only price for you my friend. Om inte Johan skulle vart med så sklle jag nog köpt rubbet.
ååå special pris bara för mig? Sen skulle mjag vart förbannad att doften försvann efter en kvart.

Johan prutade till sig kepsen till ett bra pris, som jag sedan tog över.

Tog en liten båttur med denna båt, som åkte till en marknad. Sen på vägen hem stannade mitt i havet så man fick bada.
och en öl på båten:)

Ett dopp i det blå
och upp o torka:)

..och en drink

... och lite kärlek

Massor med katter o hundar sprang lösa på stranden. Men det var all-inklusive för hundarna med, all mat som barnen hade tappat:)



Nu ska jag gosa med Douglas, vi vakna tidigt i morse och hämta honom 7,30 hos mamma.
Väntar på Kevin som är med sin pappa uppe i fagersta. Sen är jag fullständigt hel.

Kommentarer
Postat av: Irene - mamma till 2

Åh, vilka härliga bilder :-)

O så måste vi träffas ngn dag så jag får höra allt kul ni gjort :-)

Kraam från oss till hela familjen...

2009-10-11 @ 17:29:36
URL: http://ieen.blogg.se/
Postat av: lina

välkomna hem ni verkar haft det toppen=) kram

2009-10-12 @ 08:17:24
Postat av: Syster Yster

Åh, vilka härliga bilder!!! Är så avis... ;-) Puss och kram

2009-10-12 @ 09:15:50

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0