Hopplösa

Hopplösa barn, säger jag bara...
Kevin tyckte inte att han fick tillräckligt med uppmärksamhet eller nåt. Då målar han en teckning på bordet, som tur var med blyerts. Det var liksom inte bara katten han måla, det var alla detaljer till. Blir man inte galen då. Sen blir han arg på mig när jag ber han sudda bort det, för då går suddigummit bort på pennan, då är det juh självklart mitt fel.

När Kevin har somnat ska vi kura ner oss i sängen och kolla på andra Falk filmen. Det var riktigt mysig, sen så kan jag inte somna ifrån. För det första så var det så spännande och sen var det inte så bekvämt för nacken när man skönk ner i kudden och skulle kolla på datorn.

Kram o Godnatt

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0