kebab

Dagen har varit bra, trots att jag vakna klockan 4.
Dagen börja med klassmöte som vi har varje onsdag, avslutade med kommunikation. Pratade lite om ansiktsutryck, att de 6 kännslorna ser det samma ut i hela världen, glad, ledsen, förvånad, rädd, avsmak och arg.

Nu ska jag göra hemmagjord kebab sallad, det är så gott!
Men det sjuka är att oftast så lyckas jag med att göra samma mat som Johan har haft på jobbet (skolmat). Jag har inte tidningen där det står, men nu denna termin har det varit lite bättre. Jag har mat listan för hela denna termin, men i dag så stod det önskemat...
Berättade nyss till Johan med glädje att jag ska göra kebab. -Gissa vad vi åt idag, fick jag bara till svars.



CY Later

Kommentarer
Postat av: amma

när han var här fick du beröm för din mat så om han fick kebab på jobbet var den säkert inte lika god som din fråga Kevin

2009-10-21 @ 16:43:00
URL: http://annalinneadavidsdotter.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0