Klassfesten

Klassfesten var lyckad, förutom att det var så förbaskat kallt i lokalen så att alla satt med sin jacka eller en varm tröja.
Magnus hade fixat lite lekar, först fick jag vara med, den som dricker upp fortast. Tog 2 klunkar, sen isa det till ordentligt i tänderna. Då hade Frida och Alexandra redan druckit upp, ooppps.
Sen tävla jag mot Ewa J och Gabrielle. Att suga i ett sugrör och föra över ärtor till nästa tallrik. Åååå jag vann!

Även singstar blev det, som det inte gick bra på. Jag sjunger juh hellre, än bra.

Alla hjälptes åt att städa, så jag gick hem kl 00.30.

Tog inte med mig kameran dit så några roliga bilder har jag inte att erbjuda, men My kanske lägger ut några på sin blogg sen.

Tack för en trevlig fest, ses efter praktiken.


Kommentarer
Postat av: amma

gud så läckra skor du har presis min stil kläderna var fina men skorna hadde jag köpt på fläcken

2009-10-24 @ 12:03:06
URL: http://annalinneadavidsdotter.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0