Lyxliv

Har inte hänt så jätte mycket på praktiken idag. Men då var det mer liv hemma ska jag säga. När jag klev in här hemma när jag hade slutat. Möttes jag av gnäll, gnäll och gnäll. Kevin var rastlös och Douglas var bara gnällig.
Usch o fy, det var nästan att jag vände i dörren och cykla tillbaka till Tellus:)

Så nu förstår Johan hur jag har det ibland, jag fick en förståelse blick då när han sa. - Jag förstår inte varför du inte har sålt dem på blocket. Hahaha

Men men man är juh mamma till världens sötaste prinsar och jag skulle defenetivt inte byta bort det liv jag har mot något i hela världen.
Eller kanske mot någon lyx hemmafru som har, Nanny, städhjälp, ett stort vackert hus och massor med pengar.

Kommentarer
Postat av: jessica

jo jag väger ju liksom lite mer än dom och vi har rätt mjuk säng så dom åker mot mig :P ibland flyttar jag mig och lägger mig på andra sidan fär det har blivit mer plats där

2009-10-28 @ 19:43:17
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0