piercing

Åååå herregud vilket tjatter det har varit idag på ungdomarna, är alldeles tom i huvudet. De hade gott om överenergi.
Klockan 7, ville jag att alla skulle tröttna på gården och gå hem.

Men i morgon är jag ledig, tjohooo. Då vill Kevin leka med Tuva, så vi ska cykla dit klockan 10.

Så nu blir det inget mer tellus, på måndag bli det Djäkne.

Summering av denna vecka... En dag så är dem fjortisarna kompisar, nästa dag är dem sura på varandra, att använda Hora, häxa, Tjatkärring och fitta är helt OK

Fick höra något nytt idag, att ungdomarna piercar sig sjäva, i läppen. Aj hur ont kan inte det göra då, det ända jag gjorde när jag var liten, var att bränna en synål och ha is bakom örat och göra hål.


Nu ska jag lägga mig i soffan innan jag beger mig till sängen.


Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0