Redovisa

Sitter här med mitt nes-kaffe, snabbt o enkelt.


Börjar fundera på vad
jag ska packa ner i väskan, jag hade beställt en bikini ifrån H&M. För 2 veckor sedan, men den har inte kommit, den kanske kommer idag. Annars får jag ha min gamla och tråkiga och köper en där:)

Idag har vi utv.psykolog
i och vi ska redovisa om Eriksson. Han hade en teori om de olika utvecklings faserna.
Förr hatade jag att stå framför en grupp och redovisa, men det känns lugnt, är det att man har mognat eller känner sig trygg med klassen?

CY Later

Kommentarer
Postat av: annalinnea

hej, jajag har det bra hur mår du .... hälsa alla! :)

2009-10-02 @ 06:42:47
URL: http://annalinneadavidsdotter.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0