Regno rusk=Höst

Det var så kul att träffa Jenny igen, vi hade en hel del att prata om.♥

Fotosession GBG, för några år sen

Jag hade juh sett fram emot fredags mys med hela familjen, men jag blev dumpad av Johan som fick hoppa in akut och jobba.
Josse o William kom en sväng och lekte, det var juh ett tag sen jag träffa henne med. Nu när man har skolan, så hinner jag inte med mina vänner så som jag skulle ha önskat. Skolan, hemmet och familjen tar en hel del tid, tänk om dygnet skulle ha lite mer timmar.

MY... Du undrarde om vägg orden, jag beställde det här ifrån.

Nu har barnen busat lite tillsammans.


Douglas ligger i sängen och väntar på John Blund.
Så det blir jag o Kevin som får ha fredagsmys, han har lärt sig att "massera" i skolan, så det ska han få testa på mig med:)
Tända lite ljus ska jag med, får usch o fy vilket tråkigt väder. Det har regnat HELA dan, det får en verkligen deppig.

Kommentarer
Postat av: mamma

hej vännen vist är det roligt med barnen men sista bilden det är som vi får vänja oss vid doglas krossa kevin i brottning var faktist roligt att titta och lesa du har skrivades gåva

2009-10-17 @ 07:48:18
URL: http://annalinneadavidsdotter.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0