Shake the Ass

Dagen börja bra, åkte hem till My så kom Terese dit och gulliga My bjöd på frukost.
Skolan började med bokföring som jag tycker är lite segt att börja måndagen med, tänka, tänka, räkna, räkna...
Sen hade vi ledarskap och fick prova på dans, det var jätte kul, men min kordination var inte på topp.

Fick först prova
afrikansk dans, klapp, klapp, stamp, stamp, händerna hit, händerna dit 1,2,3,4,5,6,7,8 och nånstans där emellan tappa jag bort mig.
Sen var det SHAKE The ASS då skulle rumpan skakas och rullas Ett stort plus till grabbarna i klassen som gjorde ett bra försök:)
Men jag tycker att mina höfter är mer rörliga när jag har druckit, konstigt det där.


Nu så är Kevin och leker med grann-tjejerna och Douglas är hos mamma. Ska snart åka hämta Johan på jobbet och sen till mamma och hämta lillen.

Sen är denna dag slut.

CY Later

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0