"skitgubbe"

Nu har jag kommit hem efter att ha lagt b.la c.a 1000 pärlor, shit jag kommer nog att drömma om pärlor.
Men det är nåt jag har lust att göra hemma, en tavla på barnen. Får se när jag får tummen ur och gör det.

Spela även biljard, var ur kass på att skjuta iväg bollen eller kulan vad det nu heter. Men jag vann, för min motståndare sköt ner den svarta, då vann jag. Jippi!
Och det gamla hederliga kortspelet "Skitgubbe" spela jag med.

En timme efter att jag kom till Tellus så ringde mamma, jag hade glömt att skicka med blöjor. Så Johan kunde komma loss ifrån jobbet och fixa det. Vilken snurrig-maja jag är, hahaha.

Nu är Desperata hemmafruar, så det ska jag titta på

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0