Smör

I förmiddags så var vi hos Kajsa och barnen lekte bra som vanligt. Men Douglas blev trött och hungrig och då är han inte på sitt bästa humör. Så vi åkte hem, men som vanligt är det inte lätt att bryta i en lek, så det var många protester ifrån Kevin.

Har städat, så nu är jag stolt över mig själv.

Var ute och lekte med Douglas
och självklart ska Douglas klättra på allt som går

är på väg upp till grannarna.


och så här road är jag över det;)

Jag och Douglas passa på att handla medans Kevin var hos en kompis, men när jag kom hem insåg jag att jag hade glömt smöret.
Så det var bara att åka tillbaka igen, men då var Kevin med. Så han fick springa in och handla själv för första gången och som belöning fick han köpa vilken chokladbit han ville.
Va stolt han var att han fixa det.

men va konstigt, han har nästan den minen, "glömt smöret och tappat pengarna"

Sen var det bara att duka upp kvällsmaten

men som sagt, upp på allt.


Nu är det bara att äta. Kevin ser inte så nöjd ut att jag alltid ska ta kort på allt, hahaha

Nu är det fredags mys, med chips, mmmm.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0