Tandvärk

Johan kom hem klockan 2,15, vi låg och pratade om allt till halv 4.
Douglas ville gå upp halv 6, GHAA!
Sitter nu med en kopp kaffe och har på barn kanalen. Hoppas att Douglas kan bara sitta ner och titta, men icke.
Full fart på han. Tänk sen när han är lite större, då skulle han sitta stilla och titta och jag kunde slumra till i soffan. Om jag skulle göra det nu, skulle ögonen vara ut pillade eller så skulle han ha möblerat om hemmet;)

Och sen så har jag världens tandvärk, jag måste nog till tandläkaren, men jag vågar inte. Det är juh så dyrt, sen så har jag nog inte bara ett hål. Sen kommer nog tandläkaren att skälla på mig. - Använder du tandtråd?
- Nej! Jag gjorde det för ett tag sen, men sen har Kevin använt det som snöre och tränade på att knyta.
Man ska nog vara mer rädd om sina tänder, eller hur Tina?
tur att det finns Ipren.

Kommentarer
Postat av: mamma

inget roligt med tandverk gå till tandläkare på en gång tänk på mig vill du se ut som jag eller

2009-10-18 @ 07:34:08
URL: http://annalinneadavidsdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

man får ringa tandfeen...

2009-10-18 @ 11:09:34

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0