Tur

Vilken tur jag hade innan...
Skulle ta ut pengar som jag skulle betala till scoutstugan, som vi i klassen ska hyra för våran klassfest på fredag.
Inser när jag parkerar bilen bredvid bankomaten att jag har 3 minuter på mig till apoteket för att köpa linsvätska.
Kevin gick ur bilen, men jag ber honom att stanna kvar i bilen för att jag hade brottom iväg. -Nej jag ska bara titta på Luciorna. Tjatar på honom att sätta sig i bilen. Skyndar mig till apoteket, hittar ingen parkering och då inser jag att jag glömde att ta ut 500-lappen ur bankomaten. Kör runt stan och tillbaka och min sedel är kvar.
Är inte det en jävla tur?


Nu ska jag vänta in dessa goa damer

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0