äcklig lunch

Fy farao va äcklig min lunch låda var idag. Hade en burk med laxbullar&ostsås, som jag snabbt fixa iordning med makaroner. Det smaka inte ens lax utan fiskbullar och det är jag inte speciellt förtjust i. Såsen smaka spy.

Var tvungen att tvinga i mig lite så jag skulle orka med resten av dagen. Stackars mina klasskompisar, doften utav min mat, måste ha försämrats deras aptit.

Snart börjar Idol 2009 så det ska jag titta på. Hoppas barnen sover.

Det var inga problem
med lilleman på dagis idag, han var så glad när jag lämna han, han trallade in där och tog tag i första bästa leksak. Farfar kom sen o hämta han kl 12,30, sen slockna han på en gång



Johan är ute o går med Dogge, sen när han kommer så är det natti natti för han.
Och jag måste iväg o handla bröd o tandkräm och kanske lite godis...

Igår hände en liten
olycka, Douglas tryckte mot glasbordet som är ginglit och Pang i marken.
Som tur var klara sig Douglas och bordet.


Hej så länge

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0