Ajajaj

Mitt huvud värker, det känns som jag har knivar i halsen när jag sväljer, det är inte mycket med mig, hahaha.
I morse kom jag på att jag hade glömt att förbereda mamma att hon skulle ha barnen idag, så jag ringde henne 7.10. Berättade att vi kommer om 20 minuter. Vilken mamma jag har, ställer alltid upp! ♥Älskar dig♥.
Hon sa då att hon skulle vara glad om jag hädan efter berättade det lite tidigare, så hon kunde vakna upp lite med en kaffe först:)

I skolan idag så har jag gjort läderarmband.

På den stora så står det - E pluribus unum! = Av en blir det flera, eller nåt liknande.
På den mindre står det lycka och i hjärtanen är det en bokstav för varje pojk:)
I morgon är det fritt val, så jag hoppas att ja är piggare så jag orkar göra mycket fina saker:)
Nu vet ni alla vad som är julklappen från mig i år:)


Nu ska jag lägga mig i soffan ta ipren och bli frisk, så det så.
*Snörvel snörvel*

God natt

Kommentarer
Postat av: Caroline

eftersom du har fritt val av imorgon så tycker jag du ska göra ett fint "bästis" armband till mej :D

2009-09-23 @ 22:01:59
URL: http://sassabyme.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0