Dagens dilemma

Kevin satt o pyssla lite, så gjorde han den här fina till mig alldeles själv. Gullunge!

står t.o.m Eva i blomman

Jag vill göra något med mitt hår, jag blir alltid så här på hösten o våren att jag vill förändra mig. Men nu har jag sagt att jag ska ha långt hår. Då får man ha tålamod och låta det växa ut. eller e det bättre med kort? I våras blev jag oxå sån, då klippte jag till lugg.
Men den stora frågan är om jag ska vänta med att klippa mig efter Turkan, skönt kanske att sätta upp håret i tofs när man är på stranden.

Kanske (mamma brusa inte upp nu!!) slingra håret till ljusa slingor??
Jag blond för 3 år sen

eller ska jag bara ta fram luggen igen GHAAA!

Nä nu får jag släppa detta och vara social!


Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0