Oktoberfest

La mig o vila innan, vakna efter en timme. Fattade ingenting, tittade ut och var fundersam varför det var så ljust på morgonen, ligger kvar och funderar på vad det är för dag. I panik flyger jag upp, springer in i köket, då minns jag... Fredag eftermiddag. Men ucsh vad otäckt det var.

Gjorde kebab sallad, gud så gott när man gjör själv.

I kväll blir det Idol och jag har tv.n alldeles för mig själv. För Johan ska hem till sin kusin o kolla på hockey.

I morgon ska jag antagligen gå ut med My. Det är oktoberfesten på stadt. Det var ett tag sen jag gick ut, men det kommer väl va som det brukar vara dem senaste åren, jag känner mig tok för gammal:)



Nu ska jag o lilleman ut på en promenad.
CY

Kommentarer
Postat av: lina

hahah du e rolig du=)

2009-09-18 @ 20:50:14
URL: http://liiiwa.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0