Syster Yster

I eftermiddags åkte jag o Johan till stugan och städade upp det sista. Sen fick jag åka iväg och köpa pizza, jag var den som kunde köra;)
Gud så gott det var med en flötig pizza, åt nästan upp hela.
Åkte sen till willys och köpte chips och frukt, så frågar hon (brukar inte säga mer än hej) i kassan om jag festa igår?
För jag såg sleten ut. Mohahaha, det var ärligt sagt. Så jag var tvungen att ta kort på mig sen när jag kom ut i bilen

och jag måste erkänna att hon har rätt... jag ser verkligen för jävlig ut!

Ååå jag prata med syster yster nu, suck suck hennes lilla Miranda föddes 25 juli och jag har fortfarande inte träffat henne. Jag är juh hennes moster. Har varit faster i många år, men nu är jag moster med och jag måste säga att Moster Eva låter bättre än Faster Eva, för det låter så gammalt

Ända sen min syster blev gravid tills dess att hon blev igång satt så hade jag ständig telefonkontakt. Och den dagen hon var beräknad 9 juli till den 24 juli så ringde jag varannan dag bara för att jag inte ville tjata. Jag var så spänd, precis som om det vore min egen förlossning jag vänta på. Men madame ville komma den 25 juli, på Syrrans frus födelsedag.
Docksöta lilla Miranda!
Så nu ska jag kolla efter tåg tid till Stockholm den 14 november, då är det namngivnings kalas.
Love U sis

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0