resfeber-not

Förutom att jag har slappat nästan hela dan, så har jag rensat ur bokhyllan, som på ett konstigt sätt har samlat på sig massa med annan skit.

Johan fråga mig innan om jag hade resfeber, för det börjar han att få. Men helt ärligt så har jag inte börjat bli nervös än. Tror att det beror på att tankarna har varit på Johans fest, har inte haft tid med att tänka på turkan, visst så sa jag till Johan för ett tag sen att jag inte kunde sova pga resefeber, men jag ljög juh, det var alla planer inför hans dag.

Kevin berätta precis för mig att han och några andra i skolan hade skrattat åt en kille i deras klass för han hade så små fötter. Då tände jag på alla cylindrar, jag tycker att det är så fruktansvärt fel.
Men han sa att han hade bett om ursäkt, men det ska jag kolla upp i morgon så han gör rätt för sig.
Men godtrogen som jag är så tror jag faktiskt inte att det var han som börja.

Nu ska jag natta mina små "änglar".

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0