Overkligt

Jaha, då är det kväll igen, har varit en seg dag idag. Kommunblocket hela dan och jag tycker faktiskt at det är lite segt. Har även lite panik på vart jag ska ha min praktik, den börjar vecka 44. Sen nästa vecka är jag juh borta, så jag måste bestämma det denna vecka. Vill helst vara med ungdomar som inte har det så lätt.

Usch o fy så trött jag är. Barnen är det full fart på, orkar inte riktigt än ta tag i konflikterna som kan förekomma vid läggning.

Men nästa vecka ligger jag här antagligen Här och pussar på darling




Känns faktiskt lite overkligt att man bara kan ta flyget i från detta kalla o ruggiga Sverige och sen efter 4-5 timmar är man i ett varmt land.

Och Douglas får vara hemma med pappa i morgon, hosta och snorig, tror oxå att han har feber.

Nä nu ska jag ta tag i mina barn och natta dem. Douglas är aldrig några problem med, men Kevin däremot, han ska bara... jämt innan. Han skulle ha hetit Alfons:)

Kommentarer
Postat av: Millan

Va härligt de ser ut, vart ligger detta? o va heter hotellet?

2009-09-29 @ 22:51:48
Postat av: Anonym

Är det bara du och Johan som åker till turkiet?

2009-09-30 @ 09:31:29

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0