Ekonomi

Vi har haft Bokföring i stort sett HELA dan, det var inte det roligast så här på en måndag. Hjärnan har juh knapt vaknat efter helgem. Jag läste mycketr om det på gymnasiet, men man glömmer fort sånt som inte intresserar en.


Jag var så hungrig när jag kom hem, men orkade inte laga mat. Så det blev varma baguetter

En med ost o makrill. En med saltrulle och pepparrotsvisp.

Nu sitter barnen tillsamman i tv-rummet, Kevin vill ha smörgås o oboy, självklart nu när bolli har börjat

mina blundande små barn

Nu ska jag göra barnen iordning för kvällen, så att jag oxå kan få en lugn o skön kväll


Se så söta dem var på sin promenad igår

Kommentarer
Postat av: lina

goa mackorna så ut då mums=)

2009-09-07 @ 19:44:10
Postat av: mamma

förlåt jag tar på mig skulden för smörgås och oboy. vad dom var gulliga vid tv. fint att pabba är med pojkarna

2009-09-08 @ 07:05:37
Postat av: Jessica

kikar in

2009-09-08 @ 08:19:10
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0