En tur till Skövde

När kevin kom hem, bestämde vi oss för att käka ute. Men vart... MAX i skövde mmm. Då kan man passa på att gå in på sko punkten. Behöver verkligen ett par nya skor.

Vi har det bra, vi i bak i bilen...

Gott med hamburgare...
...tyckte även Douglas, han dissa barnmatsburken jag hade med

passa på att leka och klättra innan man åker hem

När vi kom hem så var det fullfart att göra kevin iordning inför kalaset
Han vill juh alltid vara spiderman, men jag lyckades att få han att bli riddare:)

My New Shoes


Jag och Johan hade faktiskt tänkt att städa medans kevin var på kalas, men vi fick oväntat besök av AG o Björn, då är det juh trevligare att dricka kaffe.

Ikväll så ska nog jag o My ta en kvälls promenix.

Douglas kan bli riktigt gnällig och uttråkad så här dags på eftermiddan, så Johan tog med han ut lite, lillen tycker det är så roligt ute. Grinar när han ska in igen. fast vi var ute i 1 timma igår, så var det inte populärt att gå in.

Kommentarer
Postat av: mamma

det är klart han vill till amma där kan han vara ute i stortsätt hela tiden grinden på trappan är bra där är han himla lycklig. vad riddaren var fin men inte glad skulle nu vara spiderman

2009-09-06 @ 19:54:24

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0