Fritt val!

Jo idag så var det fritt val med smyckerna, har gjort mycket fint, som jag ska ge till mina nära:)

När jag kom hem så bytte jag av Johan som skulle till Borås o kolla fotboll.

Gjorde pannkakor åt mina hungriga vargar, men Douglas var bara intresserad av korken till sylt flaskan och blev heligt förbannad när han inte fick ha den. Trots och bortskämd!!!

Men jag är juh inte pedagogisk när det gäller mina egna barn, så att få det lugnt o skönt ger jag han korken och låter han suga på flaskan.

Lika fort som gråten kom när korken försvann, försvann gråten när korken kom tillbaka:)

Kevin ska på sitt första disco i morgon, hur stort känns inte det då?

Jag minns discona när jag var liten, jätte kul.
Så nu sitter han o kollar i skolkatalogen, spanar säkert in vilka tjejer han ska jaga;)


Det är inte ofta jag har feber, men jag har nog det nu. Fryser, ont i kroppen, huvudet, näsan, ögonen och halsen.
Hoppas verkligen att jag blir frisk tills nästa vecka.

Kram på er

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0