Gårdagen

Hade en trevlig kväll igår, satt först hemma hos My o Johan. Drack lite vin o smirnoff, gick sen till Stadt, men det var så lite folk så vi gick till olins och tog var sin öl.
Tillbaka till stadt och dansa.

Ajajaj, vad ont jag har i tårna idag, elaka, dumma pumpsen.

Har inte några bilder ifrån i går. Bara dessa.




Och sen så var jag tvungen att ta kort på fyllematen, när jag kom hem


Sov till kl 10 idag, så jag känner mig faktiskt ganska fräsch.
Så nu ska jag ta tag i mitt hem och städa.

Kommentarer
Postat av: Irene - mamma till 2

Hallå snygging :-)

Kanske kan höras i veckan o leka lite :-) vore kul.. Hör av dig, kram.....

2009-09-20 @ 14:15:08
URL: http://ieen.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0