Godmorgon

Sista dan på helgen, guuud så fort det går. Om 3 veckor är vi på Turkan, hur gött känns inte det då?
Sol o värme, kan ligga på stranden och bara vila upp sig.

Hela familjen vakna kl 7, stackars lille Douglas fick feber igår kväll, men han är pigg o glad ändå.

Idag ska Johan ut på golfbanan, då ska jag passa på att städa, tycker det är lättare att göra det själv. Va konstigt det är egentligen, tycker att man inte gör något annat än att städar. Sen efter några timmar är det kaos här hemma igen. Jag tror att det är för litet här. En 3:a på 80 kvm, vi har för mycket saker, men det finns inget jag vill göra mig av med. Vill ha ett hus!

Tänk om barnen kan hjälpa till så här varje dag..

Kevin o Douglas diska.

Men Kevin städa sitt rum i fredag, utan att jag bad om det, det gör mig riktigt glad.

CY

Kommentarer
Postat av: Caroline

stackars lille Douglas, jag o han e i samma klubb....jag har 39 i feber o sååååå ont i huvet. Jag har aldrig någonsin haft sån huvudvärk....



pöss

2009-09-13 @ 10:03:57
URL: http://sassabyme.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det va jag som gjorde det för ett tag sen o jag kommer inte riktigt ihåg, bara att jag följde DESIGNA DIN BLOGGs instruktioner! Man skulle klistra in en kod o sen fylla i 31 olika ordsperåk under 31 olika rader...

2009-09-13 @ 10:29:26
URL: http://mylifemybuissnes.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0