Gud vad roligt...

Vilken rolig dag och det bästa av allt är att jag ska göra smycken varje dag denna vecka.
Idag "hacka" vi i bokstäver, så det blir snygga smycket, det heter nåt särskilt men jag kommer inte ihåg.


På brickan står det - Da mi básia mille, betyder Kyss mig hundra gånger, sen 1000, sen 100 igen.
Det var svår att hitta nåt på den korta tiden, men jag tycker om o få pussar juh;)
På staven står det kärlek och sen på dem andra sidorna står det pojkarnas namn

Håller på att laga mat, samtidigt som jag bloggar. Ingen bra kombination! Brand larmet starta och vi har sånt larm som går direkt till SOS. Pinsamt!
Springer ut och larmet är i full gång i garaget med. Shit hela gården väsnas. Bak till hyresvärden och förklarar som det är, att det är bara jag som lagar mat, hihihi.


Föresten så fick jag en fin kommentar utav mamma innan, då jag hämta henne och körde henne till stan...
Hon hade tittat på Mys kort ifrån helgen.
- Vad gammal du börjar att se ut.
- jaha tack mamma, snopen som jag var.
Men hon mena att hon har alltid sett mig som typ 16 år, sen när jag satt bredvid unga snygga My så kom helt plötsligt min ålder fram. Mohahaha

Nu ska jag duka fram min brända mat. Hahaha

Kommentarer
Postat av: Pedersen

Haha "unga snygga My", det var väl att ta i! Det skiljer faktiskt bara 4 år mellan oss och det syns inte alls! Så det så : ) Du är ju urläcker Eva, så lägg av nu! :)



Och toksnygga smycken fick du till! Och fler ska vi göra, gud så roligt!! :)



Puss

2009-09-21 @ 20:26:54
URL: http://metrobloggen.se/pedersen

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0