John Blund

Nu har min släkting varit här. Hrafnhildur heter hon (kan ni utala det?)
Så nu var det hård träning med engelskan. Jag kan inte skryta om att jag är duktig på det, men vi förstod varandra iaf, hihihi.
Ååå det var så kul, hade hur mycket som helst att prata om. Hon kommer imorgon igen, så då får vi fortsätta Hon sover över hos en kompis hon lärde känna när hon var i sverige, för 4 år sen.
Har inget kort jag kan lägga ut på henne, för jag glömde totalt bort att ta fram kameran.

Kevin ligger i sängen och väntar på John Blund
Visste inte ens att John blund såg ut så här
Det var dåligt påläst utav mig


I morgon är de
t skola igen, då har vi bokföring och praktisk ledarskap.

Här kommer ett kort på sjuklingen, när han åt med hela ansiktet:)


Nu ska jag in och kika på fejjan.

Kram o godnatt

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0