Leksand

God morgon, sitter här i lugnet, snart ska resten av familjen väckas. Så jag passar på att blogga lite.

Johan ska åka till Västerås idag och kolla på Leksand

Vi har blivit ett fan av Leksand allihopa här, tack vare Johan.
Jag har ett par Leksands trosor (boxer), riktigt sköna, jag brukar låna Johans munk tröja, riktigt skön den med.
Johan äger en t-tröja, halsduk
Kevin har en match tröja, halsduk och en mössa
Douglas har: nappflasa, napp, body
Hela familjen har en filt
Har säkert glömt nåt...
Så jag säger bara: HEJA LEKSAND

Ha en bra dag allihopa

Kommentarer
Postat av: Josefine

Leksand, va e d??? Damfotboll?? :) Tacka vet jag MODO :)

2009-09-16 @ 17:12:39
URL: http://mylifemybuissnes.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0