ljuskoppar

Efter maten kom Kevin hem:) Båda barnen var så glada att träffas igen, så det var fullrulle här. Höga toner o spring, så jag tog med båda på en cykeltur till Coop



På Coop fanns det Små ljuskoppar, i olika färger. 5 för 20. Ååå va bra tänkte jag, snyggt att ha på vardagsbordet, men när jag kom hem inser jag att det inte funkar. Douglas kommer juh ha sönder glasbordet inom 5 minuter.



Nu ska jag bada Douglas, sen e det natti natti för hans del.
Ser fram emot mys i soffan när dem små sover:)

Kommentarer
Postat av: Pedersen

Ja det är inte lätt att tänka på allt! Men jag köper dem gärna av dig, om du inte kan ha dem någon annan stans :)



Puss

2009-09-20 @ 20:46:59
URL: http://metrobloggen.se/pedersen

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0