Mina underbara vänner

Jag och Douglas var hos Hanna, vi fick lite spagetti o köttfärssås och sen lite fika. Mums!
Men jag var ledsen när jag åkte där ifrån, Martin jobbar på scan och det ska juh läggas ner och deras framtid är oviss. Förhoppningsvis så löser det sig på scan eller att det kommer något annat. I värsta fall så får de flytta någon annanstans.
Jag har inte kännt er så länge, men det känns som vi har varit vänner i all evighet.
Jag vet att vi alltid kommer att vara vänner, men det kommer inte vara på samma sätt, inga kvälls promenader, inga buzz kvällar, inget spontan kaffe.
Men som Hanna säger: Det löser sig!



Nu är det Idol, så det ska jag titta på.


Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0