Party party

Åkte ner till stan innan, var tvunget att införskaffa mig underlagskräm, så jag plockade upp My innan.
Sen var jag juh bara tvungen att hitta  något nytt klädesplagg;)
Så det blev ett par lack leggings från Soho


Fick 3 gratisprover på parfym oxå, det tackar jag för!

När jag kom hem blev jag bemött utav detta

Pappa har matat mig, hahaha


Lik sin mor, gillar att prata i telefon

Föresten så hade jag lack liknande leggings när jag var liten och trodde att jag aldrig skulle ta på mig det igen.
Men ikväll så ska jag...

Nu måste jag skynda mig, ska vara hos mina svärföräldrar kl 5, så jag måste vara iordning gjord innan dess.
Sen ska jag till My, party party!

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0