resfeber

Det var en lycklig fästman som kom hem igår. 3-2 vann leksand med.

Men shit vad dåligt jag sov i natt, jag kunde inte somna innan Johan kom hem. Och när han väl kom hem, börja jag tänka på resan, vad jag ska ha med osv. När jag tänker på nåt som gör mig ivrig så kan jag inte sova. Timme efter timme gick och då får jag panik att jag inte sover, slumra till ibland och sen vakna jag.


Nä nu ska jag väcka Kevin. Han ska ha friidrott i skolan idag, han ska vara ombytt till gympa kläder, får se vad han tycker om det, hihihi

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Irene - mamma till 2

Haha, kul att min dåliga dag kunde roa någon :-)

Kraaan

2009-09-17 @ 13:46:19
URL: http://ieen.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0