Sicken kväll...

Det var alls ingen svamp plockning igår, ingen middag heller.
Johan fyller 25 när vi är i Turkiet, så min present till han är/var en överraskningsfest med hans närmaste vänner.
Jag har haft hjälp av Martin, Martin, Ag o Nissmo att ordna allt. Så det har varit lite stressigt det sista, men igår fick Johan sin förklaring varför jag har varit så konstig det sista, varför jag drog i väg till Skövde i fredag och skulle köpa sommar skor, som jag skulle ha till turkan.

Johan drog i väg till Martin vid 2 tiden, Hanna kom hit och vi åkte och lämna barnen.

Jag iordning gjord:)

Hanna så fin så fin
Åkte till scoutstugan där Nissmo vänta med maten ifrån cateringen.
Dukade upp. Gjorde klart lekarna och invänta folket.

Ag o Nissmo

Böna, Gustav

Lars   Och   Jag

Martin och Johan skulle juh hem till oss (som Johan trodde). Men martin sa att han skulle förbi scoutstugan och lämna en sak till en jobbarkompis, så johan var helt ovetande och anade ingenting

Grattis älskling

Jag hade köpt en tröja och en skjorta till Johan, så han skulle ha något fint på sin fest.

Buffén





Lekar...

Vem suger bäst?  Emma vann!

Vem får i den? Nissmo vann!

Här gällde det att äta godis snöre, men inte använda händerna.
Martin Vann!




Alla var nöjda med festen och framför allt Johan!


Jag Åkte hem 3.30, då var jag helt slut, det har tagit på krafterna att planera denna fest och sen när man inte är riktigt kry. Somna på en gång, vakna 4.30 när Johan kom hem och var sentimental och tackade några gånger för festen, att det var det bästa han har fått, förutom mig, Douglas och Kevin såklart.

Men det sjuka är att jag vakna kl 7 och kunde inte somna om, drog iväg till stugan klockan 8 och städade upp lite.
Men nu ska jag lägga mig igen.

Stort tack till alla vänner som kom och gjorde festen perfekt.

Kommentarer
Postat av: lina

åå va fint du gjort för johan=) kram

2009-09-27 @ 10:15:49
URL: http://liiiwa.blogg.se/
Postat av: Camilla Sandberg ;)

Va gulligt gjort...Kärlek när den är som finast!

Grattis Johan i förskott!!

2009-09-27 @ 11:47:01
Postat av: Jessica

kikar in, såg din adress på FL

2009-09-27 @ 12:39:50
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0