skitunge

Det har varit en kort dag i skolan idag. Klass möte och kommunikation.

Hade redan i morse planerat att jag skulle ta en power nap idag. Kevin är hos sin pappa och Johan är iväg, så det passade perfekt att jag skulle vila upp mig lite, med Douglas när han vilade på eftermiddan. Har varit så trött det sista. Så det var riktigt skönt, sov en timme.

Efter Douglas hade bajsat, tänkte jag vara snäll och låta han vädra rumpan lite.
Och se vad som hände

Så det var bara att lägga han i badet, ucsh!

Kevin kommer hem sen, han ska juh egentligen sova hos sin pappa tills söndag, men han är hundvakt och Kevin har blivit hundrädd.
Det är faktiskt konstigt, för mamma har två hundar som hon har haft i hela hans liv.
Men igår så var det två rottwailer på kalaset, Kevin var ute o lekte, så tittade han åt sidan och där står det en hund. Så han börjar springa och hunden efter som tror att han ville leka. Det slutade med att Kevin ramla och blev liggandes. Vilken panik Kevin måste ha kännt.


Kevin fick en tröja av Johans moster igår som hon hade stickat, se va fin han är i den:)

Nu ska jag till Hanna, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: lina

hahah vikken skitunge;)

2009-09-16 @ 17:16:50

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0