Skönt...

Det var inte lätt att väcka Douglas i morse, när han kom upp hade han halva kudden i ansiktet

Snygga avtryck i ansiktet. Jag undrar varför man får avtryck när man sover och inte om man vilar (utan att somna)? man kan ligga blixt stilla på kudden i 20 min utan märken på sig men om man somnar i 20 min så är det oftast tryck... Blir man tyngre när man sover?

Det har varit intressant i skolan idag, pedagogiken gick vi igenom inlärningsstilar och hur vi ser människan. Inte som den är efter religioner, upväxt mm, utan som den är i grund och botten. Vi fick massa med ord där vi skulle ringa in 10 ord där vi tycker stämmer in, t.ex lat, god, flitig, maktgalen, nyfiken...

Skönt att vara hemma, skönt att det snart är helg, skönt att jag fortfarande har tvätt att ta hand om.

Nu ska jag fixa nåt att äta, hade juh bara med mig varma koppen idag, för att Johan åt upp min matlåda igår.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0