Sträckt muskel

Ajajaj, vad ont jag har i mitt lår. På andra banan på fotbollsgolfen skulle jag ta i för kung o fosterland, så att bollen skulle landa lite mer än 2 meter framför mig. Då sträcker jag lår muskeln, så det gjorde förbannat ont när jag skulle skjuta iväg bollen. Så jag fick ha hand om protokollet.

Ett hinder som Marcus försöker att ta sig igenom

min lärare satsar på långboll

Blöt om fötterna blev man, huuaa! Så jag och My hittade ett sätt så vi kunde fortsätta dan, utan att frysa om fötterna.

Jag hittade en gamal trasa i bilen, som jag linda in fötterna med

och My stoppar fötternai plastpåsar, en system och en fryspåse
Tummen upp för oss!


I samlad trupp går vi rundvandring vid Husaby Kyrka


My o Frida tar en power nap, uppe på kinnekulle.

Nu på kvällen så har vi firat Johans mormor, som fyller 85 år, släkt o vänner var samlade på Götala Herrgård.
Så nu är jag illamående atav all god mat och tårta jag har fått i mig.

God natt

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0