sylt

Det har inte varit en lång dag idag och jag la mig tidigare än vanligt igår, men gud så trött jag var i skolan. Att vi börja dagen med ett segt klassmöte gjorde inte saken bättre.
Efter hade vi kommunikation, det är en självklarhet för en vad kommunikation är, för det gör man juh dagligen, men är väldigt intressant att läsa om.

När jag kom hem städa Johan ur kylen och torka ur. Douglas stod bredvid och sa mamma mamma i olika tonlägen.
Och självklart så såg han syltflaskan och skulle prompt ha den

Som jag hade skrivit förra veckan när vi hade ätit pannkakor, var Douglas mer förtjust i syltflaskan än pannkakorna. Fast Flaskan var ihop vriden så att han inte fick ut nån sylt. "Han är knasig den dära"


Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0