Tisdag idag

Douglas vakna 5,30. Springer ifrån köket och till vardagsrummet och upp i soffan. Fullfart på en gång, kan han inte ge mig lite av den energin till mig?




My skicka meddelande igår kväll om att vi har sovmorgon till 10,20, varför kan inte Douglas njuta utav det?

Han är förkyld igen, näsan är täppt och snoret är gult, ska ringa och fråga dagis om det är OK ändå att gå, han är juh pigg och så.

Idag så har vi kommunblock hela dan och sist gympa.

Igår var jag duktig:) Har tänkt i 2 veckor att jag ska ringa och kolla mina försäkringar om jag har någon olycksfallsförsäkring, men igår så. Fixa jag en, tråkigt om nåt händer eller om man blir jätte sjuk i Turkiet.


Nu ska jag starta dagen, fixa lite frukost osv

CY Later

Kommentarer
Postat av: MissLen

Vad söt han är mitt kusinbarn! Allt väl med er?

2009-09-29 @ 06:13:57
URL: http://misslen.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0