Uppdatering från igår

Jag orkade inte sitta vid datorn igår och då är det illa.
Men som sagt så var jag hemma igår, mådde inget vidare. Jag känner mig helt utslagen när jag bara är förkyld.
På eftermiddagen åkte jag och Douglas till My för att hämta mina smycken som hon tog med ifrån skolan, Douglas tyckte det var jätte kul att inspektera någons annans hem.

Sen var det dax för Kevin att gå på disco, han gjorde sig iordning, fixa håret själv han blev jätte fin.
(kunde inta ta kort för batterierna var döda).
Kevin skulle vara med Claudia som går i tvåan på discot, så han ställde sig i kön med henne. Jag kikade bara in så att han betalade och så.

Stressade iväg till skövde för att kolla på *sommar skor som jag kan ha med till turkan. Hittade inga!
Åkte tillbaka till skolan och då står Kevin o Claudia utanför och leker, jag frågar om det har varit skoj. Men då berättar dem att Kevin har varit ute mest hela tiden Och Claudia har varit med honom. För det första fick han ont i magen, för han var så nervös, sen så tyckte han att musiken var för hög (han som är så ljud kännslig).
Vilket dåligt samvete jag fick, att jag inte var med honom. Men han hade kul iaf, för dem hade sparkat och kastat colaburkar. Vilken fin och ansvarsfull vän hon är Claudia!

Sen var det hem, vek tvätt och drack ett glas vin.

Varför blir man sämre på kvällen?

Sen låg jag i soffan helt igentäppt och utslagen.

Nu vakna jag 5.30 kunde inte somna om, lika bra att gå upp då och ta lite kaffe. Douglas sover fortfarande, kanske ska krypa ner i sängen igen.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0