Utflykt i stenbrottet

Ååå vilken härlig eftermiddag/kväll!
Det vart juh lite strul innan vi kom iväg ifrån Götene till Stenbrottet, vi skulle handla mat och fiskekort i Götene, men fiskekortet var slut överallt, fick köpa det i Källby ist.
Barnen trivdes där som fisken i vattnet (och fisken trivdes och i vattnet, fick bara fisk en gång)
Barnen satt o metade, plockade blommor ja-a sprang runt och hade kul.




Trallar omkring och utforskar stället



barnen spanar efter fisk, med deras gottepåse

Grillmästarn Johan

Martin fick fisk, Jippi!

Jag o Hanna

Vi kom hem halv 9, så nu är jag trött, ska slöa en stund framför tv:n.

Kommentarer
Postat av: mamma

vilka fina bilder den som jag tyckte var finast var av johan med doglas. du bäeettade inte nogon fantasi saga om ayla eller harry potter, men dem hadde tidligen väldigt roligt fin bild av dig och hanna du såg väldigt glad ut

2009-09-13 @ 08:44:43
Postat av: Mia

ser ju hur mysigt ut som helst! Nu fick jag ett utflyktsmål att ha i beredskap nästa gång man inte har nåt att göra =)



Ha en bra söndag!

2009-09-13 @ 09:09:54
URL: http://mammanmias.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0