Missbruk

Jippi, ringarna blev klara tills idag, så Johan åkte till Götene efter jobbet o hämta dem.


I skolan idag så var det temadag om missbruk, då det var 2 som berättade om sitt beroende de har haft. Jag beundrade de som berättar öppet inför främmande människor om sitt liv.
Speciellt en berörde mig, jag var mycket hos hans dotter i låg- mellanstadiet.  Då var man helt ovetande om hans situation. Hennes liv med för den delen, det kan inte ha varit lätt för henne heller.


Här sitter vi och äter, Kevin har öronproppar i örat. För han är så känslig mot Douglas höga toner.

Johan var ute och aktiverade barnen medans jag städa ur diskbänks skåpet, fy farao vad äckligt det kan bli där.
Och så här såg det ut när han lekte med dem:)

-Ää nu drar vi ifrån er mams o paps

Fredagsmys ikväll då, det gillar jag.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0