vilding

Det var en krasslig Kevin som vakna idag, så Johan var hemma med honom.

När jag hämta Douglas på dagis berätta dem att han hade ramlat ner ifrån soffan. Fröken hade lyft ner han 2 gånger men 3:dje gången hann hon inte med och han föll ner på golvet.
Jag säger juh det, han är en vilding...:)


Det blir ingen träning idag, för min del. Har världens mensvärk, om jag skulle stå där och studsa så skulle nog livmodern ramla ner och det skulle inte vara fräcsht Hahaha.
Så My o Frida, ni får köra hårt utan mig!

I morgon är det Fredag igen, det känns som om det bara är fredag. Tur att man kan läsa igenom sin blogg och se vad man har gjort i veckan.

Jag brukar läsa spiderchicks blogg och nu när jag läste igenom, så börja jag nästan gråta utav detta inlägg. Jag blir så lätt rörd så det är skrämmande, kanske beror på att jag har mens nu?

Kevin är hos sin pappa och jag ska aktivera lilleman lite.


Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0