Vilken bra film

Jaha, när jag vakna nu i morse, så var det inte speciellt kul att gå upp. Hörde hur det regna ute och det bara öste ner. Ville helst bara ligga kvar, dra kudden över huvudet. Men men när man har en så söt och gla kille på morgonen, så är det faktiskt ganska lätt.

Innan filmen igår tittade vi på fotboll, Måste juh säga att Zlatan är Kung, han gjorde 2-1 i sista sekund!

Vilken bra film, den var mer än 2 timmar. Men jag slumra inte till nån gång, annars så är det inte alls ovanligt att jag somnar i soffan så sent.
Men den var riktigt spännande, handlade om 3 olika liv,människor. Den ena blev misshanslad av sin man, 2:a var om ett hedersmord sista var skottlossning mot vakter. Jag levde mig in så i filmen, så jag blev riktigt arg några gånger. När mörkret faller, se den! Filmen var slut halv 1, då var det bara att krypa ner i sängen.

Kommentarer
Postat av: Caroline

om våran film va bra?



vi spolade igenom hos hela filmen...så jävla dålig!!!



Men men, tur att nån av oss hade en bra film :D vi kollade på forrest gump istället :-)



kram

2009-09-06 @ 09:01:00
URL: http://sassabyme.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0