Vilken underbar föreställning...

Efter skolan, så var det föreställning där. "Artisterna" var ett glatt gäng, med nedsatt funktionshinder (tycker inte om det utrycket!) Dem hedrade Vresvik, ena killen som sjöng, var grym! Och den andra var grym på stand-up.
Dem sjöng rakt in i mitt hjärta.

Kevin följde med mig dit, vi skulle sälja lite fika, så vi får in pengar till klasskassan.
Kevin sponsrade mest kassan, han fick i sig 4 olika sorter kakor/bullar, 4 glas saft. Snacka om socker kick.

På torsdag har jag anmält
mig till ett pass på gymet, HLM= höft, lår mage. Detta pga att mina klasskompisar peppar mig. Tack My o Frida;) Får se om jag överlever, har redan varnat dem, att jag kanske ligger ner efter 10 minuter och kippar efter luft.

God natt gott folk

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0