1 april

Redan 1 April, vad tiden går fort. Och idag ska jag inte bli lurad heller för den delen.
Vi funderar på om vi ska renovera badrumet i huset och det finns sjukt mycket man kan göra. Tur att styleroom finns, så man kan få lite insperation.
Idag ska jag träffa chefen på mitt sommarjobb, sen ska jag ta en fika med mamma i stan, det blir mysigt det:)
Annars så har jag inga planer.
Jag har inte haft bilder ifrån kameran på länge, bara för att jag inte har hittat sladden som man för över med, men det visa sig att Johan hade den till sitt playstation. Så här kommer lite kort på mina små.








Ja-a Douglas är inte så snäll alla gånger mot sin bror. Att se Kevin utan rivmärken i ansiktet är ovanligt.


Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0