Dumma stol

Jaha, nu lider även denna dag till sitt slut. Även idag så blev det heta diskutioner i klassen, för idag var det ämnet "sex säljer". Varför ska allt speglas mot sex, när dem gör reklam om nåt. Vadå två kåta personer som har värsta förspelet och det ska sälja parfym. Eller omslaget på t.ex Vecko Revyn eller frida, då är det upp stylade tjejer på omslaget, borde det inte vara heta killar, för tidningarna vänder sig till tjejer juh. Men istället är det budskapet - Så här ska du se ut. Jaja ni förstår kanske att det blir diskutioner i klassen och det är juh det som är kul.

Annars idag så har det inte hänt så mycket. Jag o Barnen åkte till Hanna o suprisade henne med fika. Det är juh bara 2 veckor kvar, sen flyttar dem ner till skåne. Usch o fy!!!

A just de ja, Douglas ramla innan. Det är inte så ovanligt när det gäller honom, men idag gjorde det nog rätt ont. Han ställde sig på köks stolen som var trasig, där sitt plattan inte sitter fast. Så han ramla rakt igenom och skavde upp ryggen. Det gjorde så ont och i mig med.

Stackars lille plutt.


Näe nu ska jag greja lite innan jag intar soffläge


Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0